Geldzaken en formulieren

Samen krijg we weer grip op je administratie

Het is best lastig om je eigen administratie en geldzaken bij te houden. Onze geschoolde vrijwilligers scheppen, samen met jou, weer orde in je administratie. Ze weten hoe alles werkt en welke formulieren je nodig hebt.

Je bent ook welkom bij het Formulierencafé

  • Iedere donderdagmiddag van 13.30 tot 16.00 uur op afspraak

  • Locatie: MFC De Borgh Budel

  • Een afspraak maken kan telefonisch via 0495 592 553.

  • We zijn telefonisch bereikbaar op ma t/m vr van 10.00 tot 12.30 uur

  • Appen mag ook, naar 06 10 20 84 70

Bekijk al onze diensten

Krijg weer orde in je administratie

Ben jij ook het overzicht wel eens kwijt van al die brieven en formulieren soms per post, soms digitaal. En dan zijn er nog rekeningen die betaald moeten worden. Onze vrijwilligers weten hoe zaken ingevuld moeten worden en hoe het online allemaal werkt. Ze scheppen, samen met jou, kosteloos orde in je administratie en geven advies als je even vastloopt. Ze luisteren en helpen je om de controle terug te krijgen. Stap voor stap, met duidelijke uitleg en met aandacht voor jouw situatie én privacy. Met als doel dat je zelf weer verder kunt.

Bekijk de diensten in jouw gemeente

Maatjesproject
Anne Wordt geholpen door budgetcoach Jacqueline

“Ik heb van Jacqueline geleerd om mijn administratie te ordenen en op te ruimen. Dit geeft mij rust en ruimte.”

Ervaringen uit het veld

Locatie Cranendonck

MFC de Borgh

Dr. Ant. Mathijsenstraat 15

6021 CK Budel

Samenwerken?

Wij staan altijd open voor goede ideeën. Daarbij werken we graag samen met verenigingen, scholen, stichtingen en organisaties. Heb je een vraag of wil je weten wat we voor elkaar kunnen betekenen? Neem dan contact op met Carrie van Hoef.

Carrie van Hoef

Carrie van Hoef